czwartek, 7 lutego 2013

Małe wprowadzenie

Siemka moi nowi czytelnicy!
To jest mój drugi blog, na którym będę starała się dodawać nowe rozdziały mojego opowiadania. Mój pierwszy blog jest podlinkowany. Zapraszam do komentowania na obu blogach :)

Opowiadanie będę pisała z różnych perspektyw, tzn. będzie napis Oczami (imię bohatera) i będzie innym kolorem. Czasami będę dodawała zdjęcia odpowiednie do sytuacji, albo np. ubrań bohaterów i bohaterek na dyskoteki, koncerty i inne imprezy :)

Życzę miłego czytania i KOMENTOWANIA moich blogów :) Jeżeli macie jakieś pytania, to piszcie je w komentarzach, a ja opublikuje je w następnym poście z odpowiedzią :)

Trzymajcie się ciepło, polecajcie mojego bloga gdzie tylko się da i zostawiajcie KOMENTARZE proszę, ponieważ to będzie mnie motywowało do napisania rodziałów :P
~jessie^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz